BFÁ 2022. május 05. 15:56
Holland sales house cégben szerzett tulajdonrészt az Atmedia
Az Atmedia lett a Bionic legnagyobb részvényese.

A lineáris és digitális videohirdetésekkel foglalkozó holland sales house, a Bionic Media legnagyobb részvényesévé vált az Atmedia. 

A Bionic Media hollandiai tematikus platformokat képvisel. Az amszterdami sales house lineáris és digitális videohirdetésekkel foglalkozik, és számos tematikus platform hirdetésértékesítését végzi. Portfóliójába tartoznak többek között a Warner Media csatornái (Cartoon Network, Boomerang), a Studio 100 (njam!), a Stingray (Classica, Djazz), az SPI (Filmbox), az Insight TV, a Euronews, a DanceTV, a Blue Ant Media (Love Nature) és a multilocal.media.

“Mindkét vállalat biztos abban, hogy együttműködésük révén fokozatosan nő majd a piaci részesedésük, illetve a közös vállalat értéke Hollandiában, és hogy a nemzetközi értékesítésben előnyösen tudják kihasználni a két vállalat szinergiáit, valamint a kibővült hálózati kapcsolatokat” - áll az Atmedia közeményében.

A Bionic Média két ügyvezető partnere, Aafje de Laat és Jacqueline Heemskerk elégedett a két vállalat együttműködésében rejlő lehetőséggel

Aafje de Laat a Binoc egyik ügyvezetője elmondta: „Örömmel üdvözöljük részvényesünkként az Atmediát, és örülünk, hogy ezzel lehetőségünk nyílik szakértelmünk és hálózatunk további bővítésére.” 

Jacqueline Heemskerk hozzátette: „Egy év leforgása alatt megdupláztuk az általunk képviselt csatornák számát. Az Atmediával partnerként együttműködve még tovább kívánjuk fokozni növekedésünk ütemét.” 

Laczkó Endre, az Atmedia Portfólió és nemzetközi üzletfejlesztési igazgatója elmondta: „Vállalatunk a külföldi piacokra történő belépéssel kíván regionális szereplővé válni. Az itthon összegyűjtött tapasztalataink és szakértelmünk segítségével vizsgálunk valós  üzleti potenciállal rendelkező beruházási lehetőségeket az országhatáron túl. Ennek részeként már tavaly megnyitottuk irodáinkat Llubjanában, Zágrábban és Belgrádban, ahol más ígéretes befektetési lehetőségeket mérlegelünk. A holland médiapiacra való belépésünk az ottani  televíziós piac nemrég történt változásai miatt vált időszerűvé és aktuálissá.”