hero
Felhasználók kontrollálhatják a hirdetések megjelenését a Google új fejlesztésével
Jelenthetjük, blokkolhatjuk és kedvelhetjük a különböző reklámokat a Google felületein.

Év végén már élesedhet az Alphabet új fejlesztése, mellyel a felhasználók a saját képükre formálhatják, milyen hirdetéseket lássanak a kereséseik során a Youtube-on vagy egy Google-keresés során.

A Google fejlesztő konferenciáján (I/O) bejelentett My Ad Center névre hallgató kiegészítő lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy jelentsen, blokkoljon vagy kedveljen, megosszon bizonyos hirdetéseket. 

Ezen túl arról is információt kaphat, hogy miért látja az adott hirdetést, és a reklámot ki fizette.

Forrás: Google

A My Ad Centerben a Google ígérete szerint a saját adataink kezelését is kontrollálhatjuk. Kizárhatunk például nem kívánt márkákat vagy témákat, azaz a saját képünkre formálhatjuk, milyen reklámokat lássunk.

Forrás: Google